Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

'Αλμπουμ Φωτογραφιών

Μπήκαμε στο Τριώδιο και χωρίς να το καταλάβουμε θα φτάσουμε στο Πάσχα.Γι' αυτό κι εγώ κάθησα και έφτιαξα το αλμπουμάκι με τις φωτογραφίες του προηγούμενου Πάσχα που ακόμα δεν είχα αξιωθεί να το κάνω ;-)
Επίσης, έφτιαξα ένα μίνι με τις φωτογραφίες που είχα από τα περσινά μου ταξίδια στην Κρήτη.
Τέλος, το άλμπουμ Ναταλία είναι δώρο από μια ιντερνετική σκραμπουκική φίλη προς την κόρη μου.
Σήμερα ξεκίνησα κι άλλο ένα μίνι με διάφορες φωτό (περσινές κι αυτές ).Μείνετε συντονισμένοι....




4 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα κ τα τρία!! Πάντως με το πασχαλινό πάλι καλά!! Πλησιάζει, οπότε δεν είσαι εκτός θέματος...χαχα
    Πολύ θα ήθελα να έβλεπα κ το εσωτερικό από το άλμπουμ στην Κρήτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφα και τα τρια, και εγω θα ηθελα να δω τιςω φωτογραφιες απο την κρητη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω κι εγώ με τις δύο Κρητικοπούλες... τέλεια και τα τρια αλμπουμάκια!! γεια στα χερακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή