Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Christmas Tag...

...όχι όμως :δεν θα σας δείξουμε τα x-mas tag μας. Η μικρή μου, μού ζήτησε πρώτα να σας τα στείλουμε και μετά να τα ανεβάσουμε στο blogακι μας.Οπότε λίγη υπομονή, μέχρι ο ταχυδρόμος να χτυπήσει... 3 φορές την πόρτα σας. 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα κορίτσια που συμμετέχουν σε αυτή την ανταλλαγή.Οφείλω να ομολογήσω πως δεν περίμενα τόση ανταπόκριση!Η ζουζούνα,πάντως, το καταχάρηκε.Έκοβε, κολλούσε,σφράγιζε, δούλευε το heat gun....
Όσες κοπέλες δεν έχετε λάβει email μου με τα στοιχεία, παρακαλώ ξαναστείλτε μου. Κάπου θα χάθηκε στο δρόμο....
Όσες κοπέλες συμμετέχετε και είστε μανούλες, μαζί με το tag στείλτε μας παρακαλούμε,και τα ονόματα και τις ηλικίες των ζουζουνιών σας. Η μικρή scrapbooker κάποια έκπληξη έχει σκεφτεί... ;-)

Φιλιά πολλά σε όλες,
Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα

3 σχόλια:

  1. Να 'στε καλά μαμά και κορούλα,αρχίζω να φτιάχνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το δικο μου tag..ειναι ετοιμο...το email..marialeuk@yahoo.gr..περημενω μυνημα..περνα απο το λημερι μου να παρεις μερος για δωρακι..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή