Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Φτάνουν τα Χριστούγεννα...

...έρχεται κι ο ταχυδρόμος  :-) αλλά αυτή η ίωση που κάνει τον πυρετό να σκαρφαλώνει ψηλά, δεν λέει να μας αφήσει. Όπως καταλάβατε ταλαιπωρούμαστε ακόμα με πυρετό που πολλές φορές ξεπερνά και το 39 αλλά πού θα πάει....θα κατέβει! Τουλάχιστον δεχόμαστε επισκέψεις από τον ταχυδρόμο μας:μας έφερε τα tags της Ρένας, της Μυρτώς, της Έφης, της Ξένιας και της Μαρίας.Μαζί με αυτά μας ήρθε και ένας φάκελος από την Παρασκευούλα μας από την Κρήτη , με 2 υπέροχες κάρτες που όταν τις είχαμε δει στο blog της μας άρεσαν πάρα πολύ με τη μικρή μου(Παρασκευή , η δική μου βρίσκεται ήδη στην κουζίνα μου ενώ η Ναταλίτσα την στόλισε στο δωμάτιο της μαζί με το δέντρο της). Σε αυτό το σημείο να σας ευχαριστήσω όλες, όχι μόνο για τα υπέροχα tags αλλά και για τα όμορφα καλούδια που στείλατε στο μικρό μου ζουζούνι.To καταευχαριστήθηκε (ποιο παιδάκι άλλωστε δεν θα ευχαριστιόταν?) 'Ηρθαν την κατάλληλη εβδομάδα για να μας κάνουν να ξεχαστούμε λίγο από τον πυρετούλη και την κακοκεφιά.Ευχαριστούμε πολύ κορίτσια!

Κάτι που έχω ξεχάσει να σας γράψω και μου το θύμισε μια φίλη είναι η συνταγή για τα τυροψωμάκια που φτιάχνει η Ναταλία και τα δοκιμάσατε στο crop. Για να τα φτιάξετε χρειάζεστε:
1 πακέτο φαρίνα
1 κεσέ γιαούρτι
1/2 & λίγο παραπάνω κεσέ λάδι
2 αυγά
200γρ. κεφαλοτύρι τριμμένο
300γρ. φέτα σε τρίμματα

Προθερμαίνετε στους 180 βαθμούς.Ανακατεύετε γιαούρτι-αυγά-λάδι. Ρίχνετε τα τυριά και ανακατεύετε. Ρίχνετε το αλεύρι και ανακατεύετε. Σχηματίζετε στρογγυλά ψωμάκια και έτοιμα. Ψήνετε για 20-25 λεπτά.Καλή επιτυχία!

Αν θέλετε να τα φτιάξετε με υπόκρουση χριστουγεννιάτικη μουσική , μπείτε http://www.detroitmagic.com/home.aspx και κλικάρετε στο "Listen Christmas 105.1". Χριστουγεννιάτικη μουσική 24 ώρες το 24ωρο...Τέλειο!!

Καλό σ-κ να περάσετε!

15 σχόλια:

  1. gia pes ginonte oraia ???an nai na ta dokimaso!!!
    kai fusika min ksexaso ton logo pou sas episkeftika... PERASTIKA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσωπικά , μου θυμίζουν τα τυρόψωμα που είχα φάει στο Πήλιο...μιαμ μιαμ.... Ευχαριστώ για τα περαστικούλια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Έλενα και περαστικά στην Ναταλίτσα! Κι εμείς τα ίδια, εκεί που πήγαμε να δούμε βελτίωση, πάλι ο πυρετός ανεβαίνει. Μακάρι τα παιδάκια μας να γίνουν γρήγορα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα τυροπιττάκια τα φτιάχνει και η πεθερά μου, είναι υπέροχα!

    Να σου πω και πως έκανα την κλήρωση για την ανταλλαγή στολιδιών στο μπλογκ μου και κληρωθήκαμε μαζί.
    Επικοινώνησε μαζί μου στο

    xeirodimiourgies@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ βρε κορίτσι!!! περαστικά σας!!!! άντε και την αλλη βδομάδα θα λαβετε και τα δικό μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά σας, Έλενα μου!!!
    Ευχαριστουμε πολύ για τη συνταγή, θα την δοκιμάσω την Παρασκευή σε ένα τραπέζι που θα κάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλενα μου ακόμη ταλαιπωρείται η Ναταλίτσα; Άντε λίγο ακόμη που θα παει θα σας περάσει :(
    Σου έχω κι εγώ έτοιμα τα πραγματάκια της μικρής θα σου τα στείλω μάλλον αύριο αν όχι την Τετάρτη το πρωί και συγγνώμη για την καθυστέρηση :/

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω σήμερα να είναι καλύτερα η μικρούλα μας,δώσε της πολλά φιλάκια,ευχαριστούμε για την συνταγή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ χαίρομαι Έλενα! περαστικά σας! Χμμ ενδιαφέρον συνταγή να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια πολλα με υγεια,αγαπη και αισιοδοξια
    Misirlou & maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλα Χριστουγεννα..ευλογημεννα και χαρουμενα..να μου φιλησεις την νεραιδα σου..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή Χρονια με υγεία, αγκαλιές, αγάπη, χαμόγελα και δημιουργία! Κάτι χρωστάω στη Ναταλίτσα... δεν την έχω ξεχάσει! Αλλά ο Άγιος Βασίλης έτρεχε και δεν έφτανε...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...traigo
      sangre
      de
      la
      tarde
      herida
      en
      la
      mano
      y
      una
      vela
      de
      mi
      corazón
      para
      invitarte
      y
      darte
      este
      alma
      que
      viene
      para
      compartir
      contigo
      tu
      bello
      blog
      con
      un
      ramillete
      de
      oro
      y
      claveles
      dentro...


      desde mis
      HORAS ROTAS
      Y AULA DE PAZ


      COMPARTIENDO ILUSION


      CON saludos de la luna al
      reflejarse en el mar de la
      poesía...




      ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE SIÉNTEME DE CRIADAS Y SEÑORAS, FLOR DE PASCUA ENEMIGOS PUBLICOS HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA, TOQUE DE CANELA, STAR WARS,

      José
      Ramón...

      Διαγραφή
  13. Ελενα σήμερα το πρωί έλαβα το tag σας και ομολογώ
    οτί το καταχάρηκα γιατί δεν το περίμενα,ήταν ξαφνικό!!!
    Είναι πάρα πάρα πολύ όμορφο,τόσες τεχνικές σ' ένα μόνο tag φανταστικό!!!
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ μαμά και κόρη να είστε καλά,σας φιλώ!!!!!
    Ελπίζω όλα να είναι καλά και να δούμε σύντομα αναρτήσεις σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή